fredag den 4. marts 2011

d. 4/3-11.

nu synes jeg det er længe siden, jeg sidst har blogget. men den her uge har været hård! har skulle nå så meget, været oppe kl 04:00 hver dag, taget tog til kbh hver dag og en masse andet. i øjeblikket tænker jeg hele tiden på én bestemt dreng, men jeg ved ikke hvorfor det lige er ham som jeg tænker på! for han er faktisk ret ad. idag har jeg været sammen med min dejlige søster og set x-factor samt live fra bremen med hele familien. hvad sker der for at rasmus røg ud af x-factor og daghan røg ud af paradise, omg fuck verden. imorgen skal jeg sove længe, være sammen med line, til min mormor og morfar med min søster, alberte kommer og spiser og maria kommer og sover her. ja, der bliver stres, men det er helt okay :-D jeg nyder livet på aller højeste niveau lige for tiden! lad os håbe at det ikke lige pludselig vender.. lige nu sidder jeg sammen med line og nørder computer, regner snart med at gå i seng, jeg er skide træt, selv om jeg har sovet en lur i dag? (hedder det idag eller i dag? det diskutere william og jeg hele tiden?!) men søvn er jo godt. så sov godt ;).
true or false.
mit navn er nina wiese falk - true.
jeg er fjorten år gammel - true.
jeg bruger str 37 i sko - false.
jeg har en bedsteven - true.
jeg er brunette lige for tiden - false.
okay, ej jeg keder mig bare lidt d:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar