torsdag den 10. marts 2011

NI MÅNEDER MED RIKKE IDAG!

jeg er skide sulten, men der er vel ikke nogen overraskelse.. men problemet er bare at vi ikke har noget mad, som jeg gider at ha!)-: lige nu sidder jeg seriøst i det klammeste og grimmeste tøj like ever - men skal til familie tam tam om lidt sammen med hele familien, så gider ikke pynte mig :-b. dejligt med nye gamasher igår, selv om det ikke er de 'rigtige' .. den der michael jackson sang 'hollywood tonight' eller hvad den hedder, er altså dårlig s; igår fik vi fri kl elve, pga alle lære seriøst er syge og vi var den eneste klasse der var mødt op, af alle klasserne i fællesrummet, hahahahah! idag har vi også haft vikar hele dagen ..
fredag: maria & lærke kommer og sover her (vi skal selv lave mad osv)
lørdag: ned i hallen og se lines gymnastik opvisning, med familien og maria (regner med at se nogen af de savnede mennesker, eftersom der kommer 1200 mennesker ca, great..) + maria skal sove her igen, og vi skal igen selv lave mad osv.
søndag: være sammen med maria og efter det skal jeg være sammen med line *-; møs møs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar