mandag den 16. maj 2011

JEG ER I BILLEDEHUMØR!

Fladjernet oppe i venstre hjørne, er det bedste fladjern nogensinde! kan klart anbefales. "pungen" nedenunder, købte jeg for nogle dage siden, da jeg synes den er god til små ting, når man skal hjem og sove hos nogen fx. Leopardpungen, kæden med brillerne og det smale bælte er alt købt på et dejligt billigt loppemarkede.

Mhhh, jeg elsker sommersnacks!

Det er er til gengæld det værste fladjern, i danmark historien! fy føj da..

Jeg tager tingene i små skridt.

                                                                   Fra den fantastiske Rikke callesen, dig elsker jeg utroligt højt.

Ahaha, jeg er bare en helt normalt teenager.

Oscar gomes! )-:


Idag blev jeg koret som klassens mest optimistiske person, og den mest smilende og gladeste - er virkelig glad for det. Jeg har været sammen med den dejlige michelle idag, endelig! Eftersom det regnede og vi ikke havde noget at lave, valgte jeg at følge hende hjem, gennem alt regnen. Da hun var kørt, fik jeg den sygeste lyst til at tage billeder, af alting. Glæder mig godt nok til jeg får det kamara til min fødselsdag! Imorgen skal vi løbe pgs-løb, men jeg har tænkt mig at begå selvmord inden. Imorgen kommer maria herhjem og på onsdag skal jeg hjem til søde line. På fredag skal jeg til lærkes konformation - eller skal op i kirken, kan jeg komme i fodboldshorts? :D Endnu engang: Jeg nyder livet. Når men, hyg jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar