søndag den 1. maj 2011

lektierne er lavet!

DEN RØDE MASCARA, KAN KLAAAAAAAAAAAART ANBEFALES!!!
endnu en gang: undskyld for dårlig opdatering!! for at være ærlig, er jeg simepelthen for doven til at opdatere. i går fik jeg noget super lækkert tøj, da lærke, mor og jeg var i slagelse centeret. Min mor har netop lagt penge på min reol, for det tøj jeg selv betalte i går, så tak mor! med hensyn til min søster, går det faktisk meget meget værre. lige nu vejer hun 49 kg, og cykler mindst 16 km hver dag. Hun skal vidst nok indlægges her til juni engang, lad os kryse finger for hun bliver rask! Hendes læge er lige grebet ind, og sagt hun skal begynde til sygolog (eller hvordan det staves) og skrive alt ned hun spiser - det udgør også mange flere unødvendige konflikter mellem hende og min mor i huset.. Jeg er begyndt at overveje om jeg skal til kalundborg rocker i år? mmmmh. Jeg har besluttet mig for at skal gå på høng efterskole, 2012, lærke valgte hun også skulle gå der, i går da vi var oppe og se den endnu en gang. behøver jeg sige det igen? jeg nyder livet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar