søndag den 1. maj 2011

luksus dyr.

Jeg er begyndt at gå meget højere op i kvalitet? såsom, når jeg køber tøj - så ville jeg ha det skal være ekstremt flot, se muligheder i at sætte det sammen med noget andet, være ok billigt, og ret god kvallitet! førhen købte jeg bare alt hvad jeg fik øje på.. Krøllejern er jeg også begyndt at overveje at købe, selv om jeg aldrig bruger krøllejern, men fladjern hver dag - men ville ha et dyrt og ekstremt godt et! sådan et der laver lange slange krøller. Jeg ville ha god ansigtscreme, godt kamara, gode dyner? osv. hvad sker der? jeg er begyndt at blive et luksus dyr - og det kommer fra hende, der er van til at overleve med kun de højst nødvendige ting! men jeg er også en nærrigrøv ;-). Rikke Callesen, mit savn til dig, kan slet ikke beskrives.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar