tirsdag den 3. maj 2011

lyn hurtig indlæg.

hold kæft jeg har stress! er lige kommet ind af døren, så har ca 5 minutter til computer, inden paradise starter + reklamerne. DET ER NÆSTEN INGEN TID plejer at bruge mindst 4 timer om dagen eller 2. vi havde ikke gymnastik i dag, hell yeah! calinas nabo har haft indbrud imens vi overvågede det, og det ville seige det var i min baghave, så tørre ik sove her mere. skal lige se inde på formspring, herinde, arto, facebook osv, men er lidt for doven til det :b. typisk jeg har 36 notifikationer, 7 beskeder, 13 prikkere på den dag jeg ikke er hjemme. MIN HÅRFARVE ER KØBT!!! onsdag: lektiecafe + være sammen med maria. torsdag: farve hår med lærke. fredag: hente line på efterskolen. stranden med line funch og caroline (noget jeg ser meeeeeget frem til. har ikke været sammen med dem i 1 år ca) lørdag: sove i telt med mikkel, anders og line oppe på en legeplads + grille med dem. søndag: biograffen med maria og lærke.
Er så skide træt af folk der har mange "eks bedsteveninder" og de skifter hvert 2. år! nu har jeg haft mria som min bedsteveninde i 12 år, kom igen folkens! -mike som er forelsket i mig, gad ikke engang sige hej idag haha, men han skriver hele tiden til mig??? (undskyls er lidt væk nu hahaha! - tak for i aften alle folk :D)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar