lørdag den 12. februar 2011

alle har bare fødselsdag idag syntes jeg - så tillykke (:

har lige sendt bedsteveninden op til bussen. jeg elsker dig mit liv!
fredag:  følges med patrick, celina og lærke hjem - være sammen med lærke - maria kom og vi fuægte lærke hjem - lave pizza - se xfactor, chatroulette og alt muligt hygge - sove med maria - og lufte smutti. idag/lørdag: maria er lige taget hjem - fødselsdag ved sten - min søster kommer endelig hjem - og så familiefest senere. søndag: i byen og købe gave til lærke (for 600 kr, haha) og slappe af med at se paradise med min elskede søster. mandag: lektier!!!!! har ufattelig mange for. - det er faktisk først lige gået op for mig at jeg skal til familiefest senere, hæhæ, jeg har lige været i et langt bad og fjernet makeup osv. dumt gjort. nu ligger jeg og ser en eller anden film med jennifer aniston :-b.
kl tre kommer min søster løbende ind og overfalder mig ville jeg vædde med, jeg har fandme også savnet hende! )-: jeg elsker mine venner, veninder, bekendte, familie, skole, årgangen, klassen, fællesrummet, raklev, nyrup, røsnæs og alt muligt andet! *-; har det okay lige pt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar