tirsdag den 22. februar 2011

DET VIDSTE DU IKKE

det vidste du sikkert ikke. Rikke Callesen er en undtagelse.
 (quis/ting jeg fandt/tilføjede noget på)

  • din mor arbejder som: politi.
  • din far arbejder som: afdelingschef på novo.
  • din søster arbejder som: hun kender ikke til ordet 'arbejde' tror jeg..
  • du bor: på sjælland.
  • dine forældre er: sammen.
  • din sko str er: 39-40.
  • din højde er: 1.70 ca.
  • din klasse hedder: 8a - eller ugleredden.
  • din bedsteven hedder: anders rasmussen.
  • din bedsteveninde hedder: maria bregnhøj.
  • i har været bedsteveninder i: fjorten år.
  • i har været bedstevenner i: ti år.
  • antsal smser jeg sender om dagen: 400 ca.
  • jeg har farvet hår: mindst femten gange - hvis man tæller alle hårfarver med.
  • jeg har haft: brunt, sort, rødt, orange, lyst, leverpostej, stribbet og pink hår.
  • antal huller i ørene: et i hvert.
  • jeg er dagligt: på toilettet, i bad, sulten, træt, på msn, arto, forrmspring og blogger.
  • piercing: ingen.
  • jomfru: ja.
  • stjernetegn: tvilling.
  • fødselsdag: 090696.
  • jeg elsker: indretning, jul, ikea, gaver, loppemarkeder, computer, mobil, venner, veninder, bekendte, familien, klassen osv osv.
  • jeg hader: C, katte, idræt - alle bevægelser bare.
  • jeg er alitd: udadvendt, snaksaglig, doven, sulten og træt.
  • jeg står op kl: seks hver dag.
  • ser du paradise: selvfølgelig. dumt spørgsmål.
  • jeg hader dagen idag fordi: der kommer det der chelsea vs fck, eller hvad det er & så kan jeg ikke se politistationen, hæhæ ):

Ingen kommentarer:

Send en kommentar