tirsdag den 22. februar 2011

idag tog min mor og jeg hele vejen til slagelse for at se hvor jeg skulle i praktik sted henne, og så havde vi planlagt at tage i megacenteret, men så da det kom til stykket, eller da vi holdt på parkeringspladsen, så ville jeg ikke alligevel, hahah! så ville jeg på McDonald - lææææænge leve McDonald (lidt upraktisk at spise det i bilen, når man hedder nina) Kender i de blitser i munden? dem har jeg så lige fire af ja plus revner i munden osv, great!)-: jeg hader når folk tager mig i "bedstemorfedtet" hihi, men det er okay når anders gør det, af en grund: han er min bedsteven. møsmøs. Fordommen om at vi kvinder ikke kan køre bil bliver desværre mere og mere realistisk for mig. det kommer nok af den idiot som kørte ind i en pæl idag, hahahahhahaha. og den var så let at se? fremmede dame: tak for et godt grin! har på fornemelsen at det blir you & me igen?

 TOP 5 OVER DE PINLIGE TING MIN MOR GJORDE IDAG! (rundet ned fra 100000)
  • da vi var på McDonald, og hun viser en sms hun har fået fra dem, med hun kan få 38% i rabat? den sms var åbenbart ikke gyldig og så blev hun sur og det gjorde en anden dame også - forstil jer lige de to stille sig op og klage, oh dear ..
  • så taber hun en bon, som hun skal bruge, og hun løber selvfølgelig efter den. hun løb nærmest igennem hele slagelse bare for at fange den.
  • hun kan ikke køre bil.
  • hun høre musik, som min matematik lære har udgivet.
  • og til vinderen, for det pinligste: hun var ved at køre rasmus, david og micky ned nede i kalundborg by! de stod for sjovt og skubbede hinanden ud foran bilerne (vildt sjovt forresten, i burde virkelig til at prøve det!) og der sad jeg så i bilen og nærmest lagde mig ned på bilgulvet, imens hun dyttede.
nina siger: puuuuha der lugter af hamster!
mor siger: når det skal du ikke tage dig af, det er bare far eller også er det den der bondegård.
HAHA.
http://www.seventyfour.dk/om-seventy-four.html - det er så det musik hun høre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar