fredag den 18. februar 2011

det var dejligt at se lærke åbne gaverne, jeg tror hun blev glad for dem, hæhæ. min mor og line havde lavet det sygeste morgenbord til os, med alt muligt godt på og min far havde hejst flaget, HAHA (lidt pinligt måske, men fuck it) det var fantastisk og være i biograffen med de savnede & skønt at få farvet hår. OG VI CAMEDE MED MANSE, YIIIIIIIIIR, SÅ DET OVERSTÅET! :-D. i aften kommer line, alberte, focus, simone, celina og sarah herned. det var faktisk kun simone der skulle sove her til at starte med, men jeg får stres af hende - undskyld, men hun er fandme irriterende - så derfor kommer de andre herned og holder os med selvskab. vi skal spise min søsters grøntsagslasagne i aften, haha det blir humor alligevel. håber at i andre (som ville sige rikke + maria) har haft en dejlig ferie. min ferie bliver et helvede fra imorgen af - det er da søndag imorgen, ikke? for søndag skal jeg lave matematik! )-: kunne du ikke bare forsvinde erik? hvertfald med de gay lektier. du ikke ligefrem den sødetype, vel? :-b.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar