lørdag den 5. februar 2011

jeg elsker weekender!

UNDSKYLD PÅ FORHÅND, FOR ALLE MINE STAVEFEJL, MEN HAR FÅET NY COMPUTER OG SKAL LIGE VÆNNE MIG TIL TASTERNE (:
indtil videre har min weekend været helt i top!
lige nu ligger jeg i sengen og høre musik på the voice, imens jeg skriver dette indlæg. her er faktisk ret koldt, men jeg er for doven til at lukke vinduet (..slet ikke typisk mig haha..) jeg blev vækket af min mobil imorges klokken kvart i tolv, som ringede, det var selvfølgelig Jørgen, som ville sige tillykke med fødselsdagen - ja flot Jørgen, du har formodet at dumme dig endnu en gang, da det ikke er mig, men min søster, som har fødselsdag. Når men jeg kunne så ikke sove mere, så jeg valgte at tage et laaaaangt bad! da jeg kom op af badet, skrev lærke at hun ikke kunne sove sammen alligevel, fordi hun er blevet syg (som alle jo er) men så var det heldigt af min bedsteveninde ringede og spurtge om jeg kunne sove sammen. så vi skal hygge i aften! jeg har det faktisk også dårligt, mon jeg er ved at blive syg? ja i den grad )-:  imorgen skal maria, lærke og jeg i kirke, øv bøv.. jeg er ny herinde, så skal lige finde ud af det hele haha. klokkeslættet herinde fucker?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar