søndag den 13. februar 2011

hurtig ugeplan - undskyld har lidt travlt lige nu.

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
you, you & you i:
Har lavet:
stået op kl otte - gjort mig klar - løbet med line - i byen med mor, som var lukket, typisk - hjem og op på kirkegården - hjem og se paradise sammen med line, under dynerne - lave lektier - ud med celina, alex, simone, mikkel, michelle, lærke og emilie - er lige kommet hjem og skal sove sammen med line om lidt. mandag: lektier med stine - line holder fødselsdag, så der er jeg til kl otte ca - ned i byen med aleks, mikkel, michelle og celina og nok sove hjemme ved en af dem.
Skal til:
tirsdag: gøre rent, tihi - ved ikke mere endnu. onsdag: i byen og bruge 1600 kr, arg det blir jo skønne & raklev crewet senere. torsdag: være sammen med lærke - farve hår med hende - i biogaffen og se "alle for én" sammen med mikkel og lærke & evt nogle flere - lærke skal sove her. fredag: vågne op med fødselsdagsbarnet, lærke & ellers bare være lidt sammen med hende *-;
som i kan se oppe i højre hjørne, så har jeg kopiret det her inde fra arto af, da jeg ikke har meget tid lige nu. håber det er iorden :)
rikke callesen, jeg er så glad for jeg kan dele alt med dig<3 møs møs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar