søndag den 20. februar 2011

nu er den gode tid ovre )-:

har virkelig haft en vidunderlig ferie, den har bare været super! imorgen skal jeg være sammen med maria & vi skal op og spise ved min farmor d; det har været godt at ha line hjemme i hele ferien :) glæder mig da en lille smule til at skulle se alle de dejlige mennesker i skolen imorgen, ud over c - ad jeg brækker mig nok - men orker bare ikke at gøre mig klar kl seks om morgen o: de fem væreste ting idag: min søsters mad, matematik, manse, mit hår har kneppet hele dagen og at det er søndag )-: de fem bedste ting idag: slap af dag, min kusine hjalp mig med matematik, min søster var hjemme, fik snakket med maria og er alene hjemme. jeg drømte at jeg blev overfaldet af sarahs kat i nat, seriøst jeg blev bange. manse du ok I:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar