onsdag den 23. februar 2011

først og fremmest undskyld for at jeg er i så dårlig humor idag!!!! det er også pga anna, arg man. så sidder vi i madlavning &alle hygger sig da anna pludselig siger: fuck dine øjne nina! hvor er de gyselige. så siger line: omg anna, hvad fuck er det for noget at sige. er du lige misundelig eller hvad? så siger anna: ej men det ligner fandme der ligger støv på dem fordi de er så fucking lange! og så er de uhyggelige. det ligner hun kan gå amok på nul komma fem eller at hun kunne finde på at overfalde og tæske en. (lol) så siger caroline: det kan hun også, så jeg tror du skal holde mund. endelig sagde jeg noget: ja anna, jeg tror bare du skal til at holde mund, virkelig. du er gået over grænsen for længst. du bare en smatso, det er lige hvad du er. anna: rend mig - og så var hun væk .. dyr hun er man, ved ikke engang hvilken race hun er? ad i hvert fald. ud over det har jeg faktisk haft en super god dag. skulle ha' været sammen med lærke, men jeg fik først fri kl halv fire og så skulle jeg GÅ hjem, lave lektier, rydde op og spise inden vi kunne mødes. så det droppede vi<3
P.S. undskyld jeg har blogget så meget på det seneste, selv om det ikke er noget at undskyld for, men stadig.
Det her billede er kun for at provokere anna! & ved ikke hvad der sker for den der sorte streg i baggrunden ;).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar