tirsdag den 15. februar 2011

jeg drømmer om den samme fyr gang på gang! I:

yes yes, så ligger jeg her i sengen, på et røv koldt værelse, sammen med line. vi ser remember me, men fuck den er jo nederen?d: jeg skal lige finde nogen billeder af lærke & jeg, som jeg skal sætte på et billede - jeg har tænk mig at lave et billede til hende at mig og hende, og ramme det ind osv (-: (rikke, send nogen til mig fra facebook, hvis du gider. jeg skriver det lige herinde, så du kan læse det, for jeg har jo enormt dårlig hukommelse hæhæ) du kan se ugeplanen i nogen af de tidligere indlæg, men der er dog nogen ændringer i den, but so what? :-b.  nu skal jeg til at bestille biograf billetter i; jeg syntes der sker så mange ting for tiden, og der kommer hele tiden tilbud fra folk, med om man ville være sammen osv? - er det forkert af mig at jeg siger nej, bare fordi jeg er for doven til det? feem tilbud jeg fik idag: slagelsecenteret med line, sove sammen med simone, ud med raklevcrewet, i byen med momsi og linse & ned i sommerhuset. undskyld for dårlig bloggning for tiden, men jeg er som sagt: doven! )-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar