mandag den 7. februar 2011

langt indlæg.

jeg stener allerede den her hjemmeside alt for meget, hah! )-:
idag: skuespil i skolen, som underligt nok gik okay | været sammen med michelle og anders | følges med patrick hjem | spise, pakke gymnastik tøj, finde tøj osv - alt muligt så jeg havde en lang og dejlig fri aften, med nattøj på! men så ringer min mor til mig da jeg LIGE er gået ind i badet (typisk) og med stresset stemme siger hun så "nina løb over til anja, hun har brug for hjælp til at passe hendes børn .. bla bla.. " efter en lang diskution med hende tog jeg tøj på og gik derover så siger anja "det er først kl seks" (forstil jer lige hvor dum jeg så ud!) så gik jeg hjem og skyndte mig og ringe til celina, som var i byen, jeg spurtge om hun ikke kunne nå og cykle hjem til mig inden kl seks - hun havde ca ti minutter, og byen ligger tyve minutter væk i bil ca - så siger hun så at det kan hun godt, og hun er hjemme hos mig inden der er gået fem minutter, den turbo unge :D så sidder vi derover imens det lille krøb (emilie, tror jeg nok hun hed) ligger og snakker i søvne? nå men vi kunne ikke lade være med at rode i alting haha (: efter anja var kommet hjem og givet os lamme 40 kr, gik vi op i brugsen og købte 6 pakker gifler tihi (der var heldigvis tilbud på dem..) vi står og snakker oppe i burgsen i lidt tid, da min farmor kommer gående og råber "chick, jeg har ringet til dig tusinde gange!" (og ja hun kalder mig chick?i:) snik snak med farmor + med nunes og flue. så kom jeg hjem og skulle spise og lave lektier osv. min bedsteveninde er praktikant oppe på vores skole, så det er jo mums :D der var kun ti mennesker i skole idag fra min klasse & vi fik nye pladser - endeligt! jeg er smadret eftersom jeg gik i seng kl 04:00 og stod op kl 06:00, så går i seng efter paradise. om lidt skal jeg overstrege noget i en tekst som vi har fået idag, så det ligner jeg har læst den. {er jeg den eneste der syntes det er vold humor, at celinas mor høre niarn? lol} ilovemylife.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar