tirsdag den 8. februar 2011

tillykke til rikke & bussse!!!! (tror jeg stavede det rigtigt)

idag var jeg sammen med michelle, maria, cecilie, katharina og sebastian oppe på skolen, for sebastian dansede for os i bar mave (we like it) efter det fandt michelle og jeg pludselig ud af vi ville til røsnæs da vi så bussen, hah, så vi smed cykler og tasker osv inde i en have og steg på bussen. så var vi hjemme ved hende i en time og så tog jeg bussen hjem til min m og m og efter det gik jeg op på skolen, eftersom jeg skulle til skolehjem samtaler. skolehjem samtalen gik total godt og jeg blev så glad for alt det min mor og far sagde til mig tihi *-; efter skolehjem samtaler skulle jeg til familiefest hjemme ved famsi og det var okay, ud over de grædt igen! + snakkede om paradise d: det er hårdt at se sin far græde gang på gang! jeg kan ikke beskrive det s; jeg føler mig knust - virkelig knust - overvejer stærkt at sige til min mor at jeg gerne ville snakke med hende damen igen! jeg kunne sætte mig til at tude nu :'(. endnu en lorte nyhed: smutti skal aflives inden 1. marts .. farmor fortalte idag at hendes hus var blevet solgt, efter kun to uger, ham der ejendomsmælgeren sagde han aldrig havde solgt et hus så hurtigt i byen før, det havde ikke engang været i avisen eller noget. respekt famsi. skal forresten også lige huske at slette hendes hjemme nummer så. orker ikke og skrive mere, selv om der er sket meget andet idag! -imorgen har vi kondom staffet i skolen og tidligt fri. dejligt. de tre værste ting i verden: "c", katte og idræt.

2 kommentarer:

  1. hvor du sød skatter :I:I
    taaaak <3
    btw: ELSKER DIN BLOG!

    SvarSlet
  2. du er sødest skat i:
    TAK SMUKKE! elser din kommentar og din fantastiske blog *-;

    SvarSlet